Translate

wtorek, 7 maja 2013

Pierwsza Zasiadka.


Pierwsza zasiadka tego roku- akwen numer 5.
                              „Kaniów”

Majówka tego roku nas nie rozpieszczała pogodą ale udało mi się przechytrzyć dwa całkiem niezłe karpiki. Chcąc wypróbować nowe kulki pływające.

                                                                                                                 


Łowiłem z marszu-Bez bez nęcenia przed zasiadką jak i w trakcie łowienia. Zaczynałem łowienie od 3 maja i na łowisku było już dużo ekip, informacji jakie od nich dostałem wszyscy dość obficie nęcili a efekty mieli nie znaczne brał przeważnie karp w przedziale 1,5-do 3 kg.



 Z tond moja decyzja nie nęcę i będę łowił poza obszarem nęcenia moich znajomych i decyzja była słuszna udało się złowić dwa niezłe karpie 7,20 kg i 10,30 kg. Przynęta kulka pop – up  Carrum truskawka i banan krab.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz